Sayfalar

24 Haziran 2010 Perşembe

Sabah sabah

Hayır merak ediyorum benim sabahım köründe keyfi olarak kalkmama sebep olacak kaç şey var bu dünyada? düşünüyorum ama cevap bulamıyorum. tatile gitmek için uçağa veya otobüse yetişmek bile bir nevi zorunluluk aslında. ama bu sabah 7:30 itibariyle kalkıp 8 olmadan evden çıkmamın tek bir amacı vardı: Kabeye uğramak:))) Bugün %40 indirim başladı, ve ürünler kapışılmadan benim de gidip birkaç parça kapmam gerekiyordu. Her ne kadar kendimi amerikaya saklıyorum desem de indirime dayanamıyorum napayım:)
Gerçi bugün performansım pek zayıftı. Toplam 6 parça ile çıktım mağazadan. Ama bunun daha Natilus'u var, Palladium'u var... sonra caddedekini ara ara gidip yoklamak vaaar:)))

3 yorum:

Bezen Hindistan dedi ki...

ssst, senin simdi olasi ny duragin hangi tarihe denk gelecek (gelebilecekse) bakiim teyze? ona gore off alicigim.

MsPiggy dedi ki...

valla bezenim ben 17 akşamı iniyom DC'ye, 21'inde LA ucucam. o pts veya sali gelebilirim. ya da 28 sabah donuyorum DC ye. 29 veya 30 gelebilirim. yani ya pts, ya sali, ya da obur hafta pers veya cuma:) sana hangisi uyar?

Bezen Hindistan dedi ki...

bana hepicii uyar. sen kendine gore ayarla. belli olur olmaz soyle ama cok yaklasinca soylersem bozuluyo patron kisisi:)