Sayfalar

28 Haziran 2010 Pazartesi

İçtim, uyudum

Haftasonunun kısa bir özetini geçecek olursa aynen böyle yaptım. İçtim. içmediğim zamanlarda da uyudum.
Önce cuma akşamı içtim. Lise tayfa buluştuk, yurt dışından ve şehir dışından gelenlerle. Önce yemek ardından NarPera da hopbidi yaptık. Saat 2 olup da barı kapattıklarında pek içerledik, ufaktan evlere yöneldik. Eve gelip yatmam gene saat 4'ü buldu. Hedef öğlene kadar uyumak. Ben de aynen öyle yaptım. Öğlene kadar uyudum, kalktım kahvaltı yaptım, biraz TV ve tekrar yattım. Bu kez 5'e kadar uyudum. Bana kalsa daha yatardım ama akşam çıkmadan önce halletmem gereken işler vardı, kalkıp dışarı çıktım.
Cts akşam yine NarPera'daydık. Bu kez doğumgünü partisi. Gene içtik, bu sefer 2'yi geçmişti, dediler sizin dağılacağınız yok ama kapamamız lazım, hadi uzayın:) bu kez ablamlara yöneldim. eve geliş ve yatış yine 3:30-4 gibi. Ancak evdeki konfor yok tabi. sabah 10 dedin mi ayaktasın. ama acısını öğlen tekrar yatarak çıkardım. 5 gibi eve döndüm, biraz daha TV, bol bol greys anatomy, NCIS vs izleyip geceyarısı yattım. E tabi bütün haftasonu o kadar uyursan yatakta da o kadar debelenirsin! neyse pinek haftasonu iyi geldi. Yaşasın tembellik:)))

0 yorum: