Sayfalar

26 Ekim 2010 Salı

1 haftada 6 film

Film maratonu gibi 1 hafta geçirdim resmen. izlediğim ilk 2 filmi zaten yazmıştım. 4 tane de haftasonuna sığdırdım. ilki cuma akşamı gittiğim "social network"
Konusu facebook'un kurucusu Mark Zuckerburg'un facebook'u kuruş hikayesi. Benim gibi facebook ile yatıp facebook ile kalkan, hatta facebook'ta yaşayan bir insan için kaçırılması imkansız bir film.
Filmden anladığım adam harbi deha. garip de bir vizyonu var. hakkında bilimum dava açılmış, haklı / haksız bişey diyemem ama gerçekten süper bir iş becermiş bence. kendisinin filmle ilgili olumsuz 1-2 yorumu var sanırım. birinde keşke ben hayattayken çekmeselerdi demiş. eğer olaylar doğru işlenmişse aslında etkileyici bir hikaye. izlerken adama kesinlikle antipati vs duymuyorsun. tam tersine gayet normal görüyorsun vs. film güzeldi sonuç olarak pek beğendim.

Cumartesi akşamı evde dvd keyfine sıkıştırdığım diğer 2 film ise "Machete" ve "Paris'te Son Konser". Machete Robert Rodriguez'in komik ötesi bir filmi. Hani bizim eski cüneyt arkın filmi ayarında. adam bir başına bir ordu adamı öldürüyor vs. ama kadroda kimler yok ki. robert de niro, jessica alba, steven seagal, don johnson vs vs. film boyunca akan kanın haddi hesabı yok. hem de fışkırırcasına. adam koca ustura ile makinalılara meydan okuyor. uçmuşlar ki ne biçim. ama işte nasıl geçtiğini anlamıyorsun. öyle bir film işte.


Cumartesi akşamının 2. ve en çarpıcı filmi: Le Concert, ya da türkçe adıyla pariste son konser. film başladı. rusça. yaaaa! en nefret ettiğim şeydir altyazı okumak. ama filmde insanı çeken birşey var. hani izle beni diyor. film eğlenceli, film sürükleyici, film merak uyandırıcı. ve sonu muhteşem. sonundaki konser sahnesinde tüm soru işaretleri açıklığa kavuşuyor... mutlu ve güzel bir film. gerçekten çok beğendim:)
ve son film: 2012. maya kehanetine göre dünyanın sonu. güneşteki patlamalar yüzünden dünyada meydana gelen dengesizlik. yerkabuğunun dengesini yitirmesi vs. tam bir felaket filmi. ama o da güzel. yalnız filmin en heyecanlı son 2-3 dakikadan önceki 10 dakikasını izleyemedim. nedenini anlatmak uzun sürer. bulursam arayı doldurmam gerek.

0 yorum: