Sayfalar

5 Ekim 2010 Salı

Komedi dükkanı

Dün akşam Komedi Dükkanı'na gittim. Öncesinde bibuçuk'ta bira ve hamburger (patlayacaktım resmen) yapıp ardından tiyatroya doğru yola koyulduk. Yola koyulmasına koyulduk da tiyatroyu bulabilene aşk olsun! adres istiklal cad 140/90. 140 numara odakule. soruyoruz kimsenin ses tiyatrosundan haberi yok. deli danalar gibi dolanıyoruz orda. en sonunda bir kitapçıya girdim. kasadaki amca "atlas'ın karşısındaki pasaj" dedi. oha lan! atlas pasajı nere, odakule nere. neyse hızlı hızlı gittik, halep işhanındaymış. bulduk pasajı, hakikaten orda. ama ben köpürüyorum. girişte sorumlu bayanı bulup "olmaz ki kardeşim" falan yaptım. meğer numaralar yeni değişmişmiş de onlar da bilmiyormuşmuş da... dedim yarım saattir bir aşağı bir yukarı koşturuyoruz. olmaz ki!!!
tabi bu arada saat de geç olduğundan hemen yerlerimize geçtik. 10-15 dakika rötarla da olsa oyun başladı. Tolga çıktı sahneye, yönetmenle atışmalar. Bu arada yönetmen kimmiş görme fırsatımız da oldu. Bence Tolga kadar yönetmen de sürüklüyor oyunu. Bunlar başladı oyuna, önce hafif gülmeler vs. Bu arada biletleri öyle bir yerden almışım ki tam sahnenin karşısı. Kameraların çekim alanındayız. Lan hasss falan diye gerildim önce, sonrasında saldım gitti valla. ankaralı şarkıcı muhittin'in parmaklarını ezen meksikalı adı herneydiyseden intikam alma hikayesi. Bir ara gözümden yaş akıyordu resmen. Kasmaktan karnımın ağrıdığını hissettim. Uzun zamandır bu kadar çok gülmemiştim. Nasıl iyi geldi, nasıl iyi geldi anlatamam:)))

0 yorum: