Sayfalar

22 Ekim 2010 Cuma

Beyin lazım diyorum da inanmıyorsunuz:P

Bir süredir arabamın ABS'si arıza sinyalleri veriyor. yolda giderken birden "stop! breaking fault, abs fault" yanıp sönmeye başlayıp beni korkutuyor. bu durumda fren tutmakla birlikte abs devre dışı kalıyor. arabanın bakımını da bir senedir salak erdem yapıyordu. şimdi kendisi tarih olunca bana kaldı tabi. e bir de ciddi sorun, sanayiye götürmem, sağolsun annemin bir öğrencisi devreye girdi de tanıdık servis buldular. sabah tin tin gittim servise. okudular üflediler, dediler ki abs beyninde arıza varmış. 1600 TL verirseniz yenisini takarız. hadi len ordan dedim ben de. abs tamamen devre dışı kalana kadar ben idare edeyim de sonrası allah kerim.
yaa böyle işte. beyin deyip geçmemek lazım. pahalıya atlıyo anasını satiim.

0 yorum: