Sayfalar

20 Ekim 2010 Çarşamba

Ailemizin yeni üyeleri

Pazartesi tek kişilik aileme 2 yeni eleman katıldı: hüsam ve kuddusi.
2 gündür isim arayışındaydım, nihayet karara varabildim. Büyük olan Hüsam, diğeri Kuddusi. Hüsam bir hareketli, bir yüzsüz ki sormayın. beni uzaktan gördüğü anda çırpınmaya başlıyor. İlla yemek vericem kendisine. bir de obur ki aklınız durur. dünyaları versem yiyecek serseri. ağzını kocaman kocaman açıyor her seferinde. hani bazen elimi bile kapıyor. Kuddusi Hüsam'dan fırsat bulursa yemek yiyebiliyor. garibim bir tanesine yüzerken öbürü önüne atılıp kendisini ittiriyor, kapıyor falan. Dün akşam küçüğü beslemek için diğerini akvaryumdan çıkardım bir müddet. küçük biraz yedi sonra diğerini geri koydum:)))
işte bu 2 serseri benim sorumluluğumda artık. bakalım ne kadar süre birlikte yaşayabileceğiz.

0 yorum: