Sayfalar

4 Ekim 2010 Pazartesi

Bu kadar mı güzel özetlenir:)

Aşağıdaki yazıyı benim hatırladığım en eski "dost"um Selçuk sınıf listesine göndermiş. Abant kaçamağının süper bir özeti. dayanamadım, gelecek günlere hatıra kalsın diye aynen yapıştırıyorum:)))

"gunun özeti;
her bulusmada kendimize daha cok eziyet edip parkuru zorlastiriyoruz...yagmur altinda; gol etrafinda 8km yuruyus... bir sonraki bulusma everest de olabilir...
gunun icten pazarlikcilari;
top yekun istanbul tayfasi;... tayfa ekip olarak  maraton a hazirlaniyorlarmis..bizi idman malzemesi yaptilar...hedefleri buyuk; kopruden gecip avrupa yakasi kahvalti mekanlarinda yer kapabilecek kadar kondisyon ve inanmazsiniz bunu yapmak icin sadece 3 saatleri varmis.... (neyseki inci var ekipte; yoksa hepsi ogun ac kalir)...bu arada "o kadar insan kosarken koprude ne kadar salinim olur" konulu teknik tartismadan cok urktum....
gunun ali agaoglusu;
boluspor un biseylerden sorumlu asbaskani  muteahhitci cem BEY...daha oturakli abilerle arada kendine masa falan yapti..arada bize de takildi hazret... onuncu katta bahce falan hayal ediyor...yerel tv lerde reklamlari donuyor...yakında bir proje ile gelir; direkt hayır deyin, hedef kitlesiniz...
gunun aslinda ne oldusu;
tolga yillar sonra "saturn V" adli performansinin perde arkasini ilk ve son kez abantta acikladi...
gunun matematigi;
ozgun ile tanisali 31 sene; korhan i gormeyeli 22 sene olmus...benim oglana bak bu amca ile (evet abi degil amca; hepiniz amcasiniz iste) ben sen kadarken tanistim dedim...efe bana "eeee? bane ne" diye ifadesiz bakti, matematigi ve sayilari da bilmiyor tabi...
gunun luzumsuzu;
sinan koca bisey bisey...ondan bahsedip...sonra "abi biz niye bu heriften bahsediyoruz" deyip kendimize kizdik...
gunun anisi;
burkay:" gecmis zaman..sene 84-85...sinifta bitirim takilan iri kiyim bir arkadas var...pako diyor  gencler, guclu kuvvetli bir oglan.. (burada korhan araya giriyor; "jimnastik yapti 0,ondandir" falan diye araya laf sokuyor; burkay "bir daha sakin sozumu kesme" bakisi atinca sustu tabi..) bizim cocuklara artistlik yapiyor,racon kesiyor..bir gun "gel lan buraya kocum" dedim...cagirdim yanima, "ne is gozum,yalnıs yapiyorsun" dedim; gozune bir caktim...o gunden sonra bir vukuati olamadi...alemden cikti, tovbe etti..cevreci oldu,humanist oldu..." herkes dinledi;herkes sahit; aynen boyle anlatti...
gunun portturanlari;
bozkurt ilk duzlukte; ozgun ilk "yari oldu" da; caglar ikinci defa "yari oldu" da -ama kayitlara gecsin diye yaziyorum ucu de BORA dan önce- portturdular.... her portturma noktasinda ve cem'in her "yolun yarisi oldu zaten" demelerinde,-en az 4,5 kez- bir hig-tech ekip surekli uydudan gercekten golun yarisi mi diye kontroller yapti.... portturan insanlar olsalar da ozgun ve boz,insanlik adina  yolda kalan var mi diye guzergahda kesifler yaptilar, bir nebze durumu kurtardilar...iyi de oldu, coluk cocuk ve caglar telef olmadi... portturmayanlara gunun ahmak ıslananlari da denebilir, ama o ekipte oldugum icin ben oyle demeyi tercih etmiyorum...
gunun sahtekari;
kemal; "buyuk odul var" diye ekibi surukledi...havuc gormus tavsan gibi motive yuruduk...amma velakin odul modul gormedik...sakaldandir diye dusunuyorum...
gunun cocugu;
cem in ilk sipasi; BORA...bora 4.5 yasinda; savasci yetistiriyor cem onu...yagmur demedi camur demedi adam; fun club acilirsa beni yazin...
gunun gozlemi;
hatunlardan selen vardi yine; kizil olani ama...enisteler tas firin sanki...
gunun dersi;
bir dahaki bulusmaya mersedes ayari bir araba bulup gitmeye karar verdim...kira mira yapacaz artik biseyler; benim araba ezik kaldi...
gunun sonu;
insanlar bosuna "eski dostlar" diye sarkilar yapmiyor...
selcuk"

0 yorum: