Sayfalar

15 Ekim 2010 Cuma

garip dünya

Cumartesi günü bizim RPG var gene. 2 aydır gidemiyordum, bu sefer gideyim diye heveslendim. beni de yazdılar bir masaya. pathfinder:sayyara. cumartesi için programımı da ona göre ayarladım vs. dün akşam bir mail geldi WoI'den. Masanın DM'i geçirdiği beyin kanaması sebebiyle vefat ettiğinden oyun masası kapatıldı diye. Maile bakakaldım. Nasıl yaa? hiç tanımadığınız bir insanın ölüm haberini alabiliyorsunuz. bir an oyuncuları düşündüm, hepsi gencecik çocuklar. daha da dehşete düştüm. sonra face'den ordan burdan araştırdım. 56 yaşındaymış. hani hala genç bence ama en azından yirmilerinde değilmiş diye sevindim. allah rahmet eylesin. adamcağız pek de gönül vermiş bu işe. en eski DM falan yazmışlar. üzüldüm valla.

2 yorum:

papilo dedi ki...

topluca başınız sağolsun, görevi kim devralacak?

MsPiggy dedi ki...

bir sonraki:)))