Sayfalar

27 Ekim 2010 Çarşamba

Ya amaaaannnn....

Bazen şöyle enine boyuna düşünmeden, o anın ateşine kapılıp iş yapıyorum ya sonra kendimi çok tepeleyesim geliyor. en son örnek de bu dalış işi. İyi ki bir haftasonu ayvalık'a dalışa gittim yani. sen misin giden, hemen gaza geldim, hadi hoop bayramda kızıldeniz planı. o da yetmezmiş gibi aman öncesinde de advanced olayım. bok var çok afedersiniz. şimdi bir tarafım dona dona kemer'e dalmaya gideceğim bu akşam. nasıl üşeniyorum, şimdiden nasıl üşüyorum anlatamam. bir de gökgürültülü sağnak yağış diyor hava durumu. böğüre böğüre ağlamak istiyorum şu an!
ha bir de astarının yüzünden pahalıya çıkmış olması da işin cabası. kızıldeniz turu ucuzmuş gibi bir de üzerine bu advanced masrafları... katmerli kapak oldu yaaa:(
höf pöf! üstelik bu akşam gideceğimiz turdan kimseyi tanımıyorum. alien gibi hissedicem kendimi resmen. neyse yanıma 2 kitap alayım, kimseye bulaşmayayım. sessiz sessiz bir köşede uyur, kitabımı okurum.
böhü!

4 yorum:

Bezen Hindistan dedi ki...

ssst sizlanma bakiim. kizildenizde dalmis olacaksin sonunda, bak ne kadar hos. kac kisi yapabiliyor di mi efenim. ustelik sosyal bi kelebeksin sen, tanisip kaynasiverirsin gruptakilerle yeni kankilerin olur belkim, who knows:)

MsPiggy dedi ki...

ama bezenim üşüyom anasını satiim:(

modafobik dedi ki...

Öyle deme yaa şuan yerinde olmak için neler vermezdim?! Ablamın Halloween partisi için ona elbise tasarlıyorum! -.- Git ve keyfini çıkar derimmm :)

MsPiggy dedi ki...

ya ama bak benim de gidecek bir halloween partim yok. böhü!